روزنامه‌های ورزشی ۱۴ آبان؛ مسلمان استقلالی می‌شود؟

محسن مسلمان هافبک با استعداد اما کم فروغ فصول گذشته سپاهان، پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه توافق با استقلال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۱۴ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "قرارداد سنگین کریمی به نعمتی پیشنهاد شد" مدعی شد باشگاه استقلال بعد از ناکامی در حفظ علی کریمی ستاره خط میانی خود سراغ سیامک نعمتی رفته و اتفاقاً پیشنهاد مالی سنگینی را نیز به این بازیکن داده است.

"گل" با عنوان"جانشین شجاع لیگ یکی است یا لیگ برتری" به چالش‌های باشگاه پرسپولیس برای جذب جایگزین شجاع خلیل زاده پرداخت، بازیکنی که با جدایی خود چالش بزرگی را در خط دفاعی سرخ‌پوشان ایجاد کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس در جیب یک ایجنت" به حواشی زیاد نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان پرداخت، نقل و انتقالاتی که برای آنها به شیرین‌ترین نحو ممکن آغاز شد و دچار یک پایان تلخ شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "محسن مسلمان استقلالی می‌شود؟ " مدعی شد بعد از ناکامی استقلال در حفظ علی کریمی و همچنین عدم توافق محسن مسلمان با سایپا این بازیکن در آستانه یک انتقال جنجالی و جذاب قرار دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"ما بچه تهرانیم" به زندگی سرخوشانه هرویه میلیچ و شیخ دیاباته در پایتخت پرداخت، زندگی که شاید بخشی از دلایل آنها برای ماندن در استقلال باشد.

" پرسپولیس" با عنوان"چند بازیکن جدید جذب می‌کنیم" به اظهارات یحیی گل محمدی بعد از جدایی شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد انصاری و محسن ربیع خواه پرداخت، مهره‌هایی که جدایی آنها خط دفاع سرخ‌پوشان را دچار تهدید جدی می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "یاران محرم برای تکرار عصر طلایی هم پیمان شدند" به نشست مشترک کادرفنی و بازیکنان سپاهان با هیئت مدیره این باشگاه پرداخت، نشستی که چند روز مانده به آغاز لیگ برتر آنها را برای موفقیت هم قسم می‌کند.

کد خبر 453433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.