اجرای ۲۰ میلیارد پروژه خیابان‌سازی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث سه خیابان جدید در این منطقه با پیش بینی‌اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، احداث محور اتصال محله عاشق آباد به امیرکبیر به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال و به طول یک هزار و۵۰ متر است.

وی با اشاره به ضرورت احداث محور اتصال محله عاشق آباد به امیرکبیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر ساکنان محله عاشق آباد در مجموعه صنعتی امیرکبیر مشغول به کار هستند و برای رفت و آمد دچار مشکل بودند، احداث این محور در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: از دیگر مزایای اجرای این طرح خارج شدن شمال محله عاشق آباد از بن بست است، همچنین این محور به کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) در ساعات پیک ترافیک نیز کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: احداث خیابان «فیروزه ۱» در شهرک نگین با مبلغ شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و به طول ۳۶۵ متر از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۲ است که اجرای آن در کاهش بار ترافیک خیابان‌های آزادگان تأثیر خواهد داشت و تردد را در این مسیر برای ساکنان شهرک نگین تسهیل خواهد کرد.

باقری گفت: خیابان معرفت در شهرک نگین یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد است که بنا به درخواست ساکنان این محل مبنی بر ساماندهی آن، پس از بررسی‌های فنی در دستور کار واحد عمران منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر عمیات اجرایی ساماندهی خیابان معرفت به طول ۲۷۵ متر آغاز شده و برای اجرای آن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این منطقه در راستای تحقق برنامه خود در تلاش است تا در تمامی محلات سطح این منطقه خدمات و پروژه‌های خود را اجرا کند.

کد خبر 453428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.