ارتباط ۸۷ درصد آملی‌ها با سامانه ۱۳۷

شهردار آمل گفت: در مهرماه امسال ۸۷ شهروند آملی برای رفع مشکلات شهری خود با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند.

به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی اظهار کرد: مشکلات و درخواست‌های مطرح شده شهروندان در ‏سامانه ۱۳۷ به مدیریت شهری منتقل و به طور جدی تا رفع کامل پیگیری می‌شود. ‏‎ ‎

وی افزود: در مهرماه از مجموع ۸۷ تماس ثبت شده در سامانه، ۴۲ تماس مربوط به سازمان پسماند، ‏‏۱۸ تماس مربوط به اداره عمران، طراحی و نظارت، ۹ تماس سازمان مشاغل شهری، ۱۴ تماس حوزه ‏ساخت و ساز غیر مجاز، دو تماس برای اداره زیبا سازی و دو تماس سازمان حمل و نقل و مسافر شهری ‏بود.‏

شهردار آمل گفت: در این سامانه همچنین مشکلات دیگری اعم از جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، پاکسازی و ‏لایروبی جوی‌ها، نظافت کوچه‌ها ثبت شد که نسبت به پیگیری و رفع آن نیز اقدام شد.‏

هاشمی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در شش حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی و ‏اجتماعی، مالی و اداری، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی با سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین ‏شهروندان و شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه تماس گرفته و مشکلات خود را ثبت کرده تا به کارشناسان حوزه‌های مربوطه اطلاع رسانی و برای رفع آن پیگیری و اقدام شود.‏

کد خبر 453406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.