به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی اظهار کرد: مشکلات و درخواستهای مطرح شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ به مدیریت شهری منتقل و به طور جدی تا رفع کامل پیگیری میشود.
وی افزود: در مهرماه از مجموع ۸۷ تماس ثبت شده در سامانه، ۴۲ تماس مربوط به سازمان پسماند، ۱۸ تماس مربوط به اداره عمران، طراحی و نظارت، ۹ تماس سازمان مشاغل شهری، ۱۴ تماس حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، دو تماس برای اداره زیبا سازی و دو تماس سازمان حمل و نقل و مسافر شهری بود.
شهردار آمل گفت: در این سامانه همچنین مشکلات دیگری اعم از جمعآوری زباله و نخالههای ساختمانی، پاکسازی و لایروبی جویها، نظافت کوچهها ثبت شد که نسبت به پیگیری و رفع آن نیز اقدام شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند در شش حوزه خدمات شهری، حملونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی، مالی و اداری، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی با سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری مناطق و سازمانهای تابعه تماس گرفته و مشکلات خود را ثبت کرده تا به کارشناسان حوزههای مربوطه اطلاع رسانی و برای رفع آن پیگیری و اقدام شود.
نظر شما