ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: ساماندهی تبلیغات شهری نقش مهمی در شکل‌گیری نمای شهری و همچنین ارتقای سلامت روانی شهروندان دارد.

بابک محمدی در گفت و گو بادخبرنگار ایمنا، با بیان اینکه چابک سازی شهرداری فولادشهر در دوره پنجم مدیریت شهری در اولویت قرار گرفت، اظهار کرد: جاماندگی مدیریت شهری از مأموریت‌های اصلی خود یکی از چالش‌هایی است که در برخی حوزه‌ها مدیریت شهری با ان مواجه است از این رو افزایش توان اجرای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری فولادشهر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزایش نشاط شهروندان را در گرو تقویت سیما و منظر شهری دانست و افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فولادشهر در دی ماه ۱۳۹۵ به تصویب وزرات کشور رسید تا علاوه بر چابک سازی از فعالیت‌های موازی جلوگیری کرده و شاهد افزایش راندمان در فولادشهر باشیم.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: این سازمان علاوه بر حفظ، توسعه و نگهداری فضای سبز شهری زیباسازی و همچنین ساماندهی تبلیغات شهری را بر عهده دارد که نقش مهمی را در شکل گیری نمای شهری و همچنین ارتقای سلامت روانی شهروندان دارد.

محمدی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فولادشهر طی مدت گذشته پروژه‌هایی چون تونل نور بلوار آیت الله خامنه ای، ساخت و نصب تابلو شهر در ورودی فولادشهر، خرید و نصب انواع مبلمان پارکی، میز پینگ‌پونگ و منقل‌های بتنی، ساماندهی کیوسک‌ها و دکه‌های سطح شهر، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های زیباسازی و المان‌های شهری را به مرحله اجرا رسانده است.

وی اضافه کرد: نصب پایه‌های پرچم در سطح شهر، تکمیل و افتتاح ساختمان جدید سازمان، ساخت و نصب تابلوهای ورودی و خروجی شهر، بازسازی و افزایش پایه چراغ‌های روشنایی در بوستان خلیج فارس، نصب پایه چراغ‌های سه متری در حاشیه محالت ب١ و ب ۵، تجهیز، بازسازی، رنگ آمیزی و نورپردازی آبنماهای سطح شهر از دیگر پروژه‌هایی است که به مرحله اجرا رسیده است.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهرداری در تلاش است خدمات ماندگاری را به شهروندان ارائه دهد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت تقویت حس نشاط شهروندی احداث زمین‌های ورزشی روباز در برخی محلات و همچنین اجرای دیوار نگاره با هدف زیباسازی شهر به مرحله اجرا رسید که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: اجرای آبشار مصنوعی صخره‌ای در پارک پرنیان، کاشت گونه‌های سازگار با کم آبی و زیباسازی برخی فضاهای سبز تخریب شده با استفاده از شن‌های رنگی و همچنین بلوک فرش معابر حاشیه فضای پارک‌های محله‌ای و آسفالت پارکینگ بوستان خلیج فارس از دیگر پروژه‌های اجرا شده توسط این سازمان است.

وی افزایش نشاط اجتماعی شهروندان مبنای اجرای پروژه‌های مختلف شهرداری دانست و متذکر شد: امیدواریم فرصت باقی مانده از عمر مدیریت شهری در دوره پنجم بتوانیم اقدامات و پروژه‌های دیگری را به مرحله اجرا برسانیم تا نشاط اجتماعی در سطح فولادشهر به رشد قابل توجهی برسد.

کد خبر 453405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.