تمهیدات جدید کرونایی در اتوبوسرانی اصفهان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز (چهارشنبه) با توجه به میزان در خواست سفر و با لحاظ کردن ضرورت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به تامین اتوبوس مورد نیاز شهر در این ایام برنامه‌ریزی خواهد شد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز _۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ به مدت ۱۰ روز مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان به اضافه بهارستان، سپاهان شهر و همه شهرهای کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل سه و چهار می‌شود که شامل حمل و نقل عمومی نیز است.

وی با بیان اینکه در گروه شغلی شماره سه، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، با توجه به میزان در خواست سفر و با لحاظ کردن ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به تأمین اتوبوس مورد نیاز شهر در این ایام برنامه‌ریزی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه اتوبوسرانی توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

کد خبر 453388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.