راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار

در این بسته خبری از تمهیدات ترافیکی در میدان ۱۷ شهریور بابل تا حریق یک واحد تجاری در فریدون‌کنار و طرح غربالگری پاکبانان خدمات شهری شهرداری شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ایجاد مسیر انحرافی در میدان اسماعیل آباد

سلیمان بهرامی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از ایجاد مسیر انحرافی در میدان اسماعیل آباد خبر داد و گفت: ایجاد مسیر انحرافی با عرض هفت و نیم متر و طول ۲۵۰ متر و انجام کلیه عملیات عمرانی در بازه زمانی کوتاه، به دلیل کاهش بار ترافیکی و هدایت وسایل نقلیه به این قسمت از جاده است تا مسیر اصلی ساخته و آماده بهره برداری شود.

حریق یک واحد تجاری و توریستی در فریدون‌کنار

محمد احمدی، مسؤول واحد آتش نشانی شهرداری فریدون‌کنار گفت: یک واحد تجاری و توریستی، دچار حریق شد که بر اثر این آتش سوزی و انفجار ناشی از آن ۱۰۰ درصد طبقه چهارم و بخش قابل توجهی از آشپزخانه این رستوران در طبقه سوم از بین رفته است.

احداث ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از اتمام عملیات احداث ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و شش هزار متر کف فرش در بلوار انتظام سنندج خبر داد.

احداث فضای سبز بلوار رهبر شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از احداث فضای سبز بلوار رهبر درب ورودی دانشگاه دولتی خبر داد.

تمهیدات ترافیکی لازم در میدان ۱۷ شهریور بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل گفت: با توجه به اقدامات مطلوب شهرداری در حوزه زیباسازی و احیای بافت‌های قدیمی مانند بازپیرایی میدان ۱۷ شهریور، از پلیس راهور انتظار می‌رود تمهیدات ترافیکی لازم جهت جلوگیری از توقف خودرو در اطراف میدان را اتخاذ کند تا شهروندان به خوبی از فضای ایجاد شده بهره مند شوند.

اصناف با پرداخت عوارض شهرداری فریدون شهر را یاری کنند

سید هاشم حسینی، شهردار فریدون شهر گفت: هر سال نزدیک ۲۰ درصد عوارض سالیانه پروانه کسب وصول می‌شود که این رقم در مقابل خدماتی که شهرداری ارائه می‌کند بسیار ناچیز است.

راه اندازی ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار

حمیدرضا خسروی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: حوادث آتش نشانی در برخی مواقع نیاز به نیروهای آتش نشان بانو دارد که در این راستا به زودی ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار راه اندازی می‌شود.

طرح غربالگری پاکبانان خدمات شهری شهرداری شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: به‌منظور حفظ و ارتقا سلامت پاکبانان و کارگران خدوم خدمات شهری شهرداری شهرکرد با همکاری مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد طرح غربالگری این عزیزان در زمینه هپاتیت B و C اجرا شد.

کد خبر 453375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.