تقوی: تدبیر رهبری کلید تمامی مشکلات جامعه است

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: رهبر انقلاب فرمودند که بخش قابل توجهی از مشکلات کشور با تکیه بر استعدادهای داخلی قابل حل است که برای تحقق آن باید مسئولان نگاه دقیق‌تری نسبت به پتانسیل‌های داخلی داشته باشند.

حجت السلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب همیشه برای مسئولان و مدیران کشور راهگشا بوده و تدبیر ایشان کلید تمامی مشکلات جامعه است؛ البته به شرط اینکه مدیران نظام انگیزه لازم برای حل مشکلات را داشته باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که سیاست جمهوری اسلامی ایران ثابت است و در صورتی که در دنیا تحولی ایجاد شود کشور ما پیرو این تغییرات نخواهد بود. ایشان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم فرمودند که هدر این انتخابات پیروز شود تفاوتی برای ما ندارد؛ زیرا سیاست ایران‌های در برابر واشنگتن مشخص است.

رئیس مجمع نمایندگان تهران تاکید کرد: متأسفانه برخی، کالاهای اساسی را در انبارها احتکار کردند تا نتایج انتخابات آمریکا مشخص شود؛ در صورتی که نباید کشور را به انتخابات کشور دیگری گره زد. ایران کشوری مستقل بوده و سیاست آزادی دارد و به هیچیک از تحولات جهان وابسته نیست.

تقوی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که بخش قابل توجهی از مشکلات کشور با تکیه بر استعدادهای داخلی قابل حل است که برای تحقق آن باید مسئولان نگاه دقیق‌تری نسبت به پتانسیل‌های داخلی داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: رویکردی که می‌تواند کشور را از مشکلات نجات دهد، توجه به پتانسیل‌های درونی است؛ زیرا ایران از لحاظ پتانسیل‌های طبیعی و نیروی انسانی غنی است و با بهره‌گیری دقیق‌تر از توانمندی‌های درونی می‌توان چالش‌های فعلی کشور را برطرف کرد.

رئیس مجمع نمایندگان تهران افزود: رهبر انقلاب خطاب گرانی‌های موجود در کشور را غیر قابل توجیه دانستند و تاکید کردند که مدیران باید دقت بیشتری به بعدهای اقتصادی داشته باشند تا از شدت فشارهای اقتصادی بر مردم کاسته شود.

کد خبر 453350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.