چرا گران‌ترین خرید تاریخ منچستر هرگز نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه نمیدهد؟

پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد این روزها شرایط سختی دارد و باید برای اثبات خودش به (سرمربی شیاطین سرخ با فِرِد و ماتیچ بجنگد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پُل پوگبا ستاره فرانسوی یکی از استعدادهای درخشان و تکنیکی دنیای فوتبال است که خیلی‌ها روی او به عنوان یک هافبک مقتدر و تأثیر گذار حساب ویژه ای باز کردند.

کسی که در سن کم قهرمانی جام جهانی را با تیم ملی فوتبال فرانسه تجربه کرده است اما برخی انتخاب‌های اشتباه و داشتن حواشی‌های ریز و درشت، او را از هدف اصلی خود دور کرده است.

از آن روزهایی که همه فرگوسن را بابت از دست دادن چنین استعدادی ملامت می‌کردند روزهای زیادی گذشته است. به قول آندرا پیرلو روزگاری در تورین همه با دیدنش به این فکر می‌افتادند که چگونه منچستر او را به همین راحتی از دست داده است.

این روزها اما هیچ شباهتی به آن دوران ندارد. یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال و قهرمان جام جهانی حالا باید برای اثبات خودش به اُوله (سرمربی منچستر) با فِرِد و ماتیچ بجنگد.

حقیقتاً کسی نمی‌داند عشق به تیم دوران کودکی یا اینکه پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ی منچستر بود که او را به اولدترافورد بازگرداند، آنچه مهم است این است که پوگبا در لباس قرمز هرگز سایه‌ای از آن ستاره‌ی خوش آتیه‌ی یووه نبود.

رقص و پایکوبی پس از رفتن ژوزه نوید این را می‌داد که ستاره‌ی فرانسوی می‌خواهد به همه ثابت کند که بعد از رفتن آقای خاص او دوباره به اوج بر خواهد گشت، اما از آن تاریخ تا امروز نمایش‌هایش فقط طرفداران شیاطین سرخ را ناامیدتر کرده است.

پُل البته شاید فقط خودش مقصر نباشد و شرایط ناپایدار منچستر نیز در کیفیت او تأثیر گذاشته باشد. اما او باید بداند وقتی چشم هواداران یونایتد به نمایش‌های درخشان فرناندز و راشفورد خیره می‌شود در دل خود می‌گویند که چرا گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه هرگز نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه نمی‌دهد.

پوگبا باید بداند که او برای رقابت کردن با فِرِد به اولدترافورد نیامده است. او باید ستاره‌ای باشد که یک منچستر به داشتنش مفتخر باشد.

کد خبر 453333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.