۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
اتوبوسرانی سبزوار تعطیل شد

شهردار سبزوار گفت: ناوگان درون شهری سبزوار( اتوبوس‌ها) در تمامی خطوط به جز منطقه توحید شهر تعطیل است و در این منطقه شهری نیز سرویس دهی محدود انجام می‌شود، به علاوه کلیه پارک‌ها نیز تعطیل شده است و امکان استفاده شهروندان وجود ندارد.

سید علی کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متأسفانه شیوع موج سوم کرونا در سبزوار، آمار فوتی‌ها در سبزوار را تا ۲۰۰ درصد افزایش داده و بر طبق مصوبه‌ای که ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از کرونا سبزوار اعلام کرده است، خدمات به صورت دورکاری ارائه می‌شود.

وی افزود: به رغم توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، حضور شهروندان در مکان‌های شلوغ و دورهمی‌های خانوادگی روند ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ را در سبزوار افزایش داده است.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: خدمات عمومی شهرداری سبزوار به مدت یک هفته از هشتم تا ۱۶ آبان‌ماه با حضور یک دوم کارکنان ارائه می‌شود و یک دوم دیگر از کارکنان نیز وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند.

کوشکی عنوان کرد: اولویت دورکاری با همکارانی است که دارای بیماری خاص هستند؛ قبل از این نیز از اول تا هفتم آبان ارائه خدمات به دلیل شیوع موج سوم کرونا به صورت دورکاری ارائه می‌شد.

وی عنوان کرد: ناوگان درون شهری سبزوار (اتوبوس‌ها) در تمامی خطوط به جز منطقه توحید شهر تعطیل است و در منطقه توحید شهر نیز به صورت محدود سرویس دهی انجام می‌شود، به علاوه کلیه پارک‌ها نیز تعطیل شده است و امکان استفاده شهروندان وجود ندارد.

شهردار سبزوار تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 453330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.