اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا وظیفه دستگاه‌های اجرایی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نطنز اجرایی‌کردن مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

علی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به آخرین آمار کرونا در شهرستان نطنز اشاره کرد و اظهار کرد: بر اساس آزمایشات تشخیصی از ۴۷ نمونه ارسالی، تعداد ۳۳ نمونه کرونا مثبت گزارش شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز گفت: در بخش مرکزی نطنز ۱۳ نفر شامل (شهر نطنز ۸ نفر، روستای طامه ۳ نفر و روستای ورگوران ۲ نفر) و از بخش امامزاده (بادرود) ۱۸ نفر شامل (شهر بادرود ۱۱ نفر و شهر خالدآباد ۷ نفر) و دو نفر نیز از تهران و آران و بیدگل هستند.

شریفی تعداد افراد بستری شده در بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز، فاطمیه بادرود و دیگر بیمارستان‌ها را ۲۵ نفر اعلام کرد.

وی افزود: در ۴۸ ساعته گذشته متأسفانه یک نفر جان خود را بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا از دست داد.

شریفی با ابراز نگرانی از روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا و آمار بستری بیماران این شهرستان در مراکز درمانی، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی، فعالان مجازی همانند روزهای ابتدایی شیوع کرونا نسبت به حساس‌سازی موضوع کرونا در بین مردم تلاش کنند.

شریفی گفت: اولویت اصلی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نطنز اجرایی کردن مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز افزود: اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک زدن در اماکن عمومی و نظارت و سختگیری بر اجرای محدودیت‌های اعلام شده کمتر شود، آمار مبتلایان به کرونا روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 453319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.