توئیتر از برچسب‌های ویژه خود برای اعلام غیررسمی نتایج انتخابات آمریکا رونمایی کرد

شرکت توئیتر امروز دوشنبه از طرح خود برای زدن برچسب هشدار به توئیت‌های کاندیداها و کمپین‌های انتخاباتی آمریکا که در آنها ادعای پیروزی قبل از اعلام نتایج رسمی کنند، خبر داد.

به گزارش ایمنا، این اقدام در حالی قرار است صورت بگیرد که این شبکه اجتماعی اقدام به تدارک برای آنچه کرده که یک انتخابات غیرمعمول به دلیل تعداد بالای آرای پستی است که می‌توانند منجر به تأخیر در اعلام نتایج نهایی شوند.

توئیتر اعلام داشت از شب انتخابات تا روز آغاز ریاست جمهوری بعدی برچسب‌های هشدار نظیر "منابع رسمی درباره این انتخابات به صورت متفاوتی نظر داده‌اند" یا "منابع رسمی ممکن است هنگام انتشار این توئیت درباره رقابت نظر نداده باشند" مورد استفاده قرار خواهد داد.

توئیتر همچنین گفت، حساب‌های مستقر در آمریکا با بالغ بر ۱۰۰ هزار دنبال کننده و فعالیت قابل توجه برای برچسب گذاری در نظر گرفته می‌شوند.

همچنین توئیتر بیان کرد، مقام‌های دولتی مسئول انتخابات و رسانه‌های خبری رسمی کشوری نظیر ای. بی. سی نیوز، آسوشیتدپرس، سی. ان. ان و فاکس نیوز که واحدهای مستقل تصمیم‌گیری درباره انتخابات دارند را به عنوان منابع رسمی نتایج در نظر می‌گیرد و حساب‌های توئیتر آنها از برچسب گذاری معاف هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 453263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.