پزشک جدید استقلال: کسی نمی‌تواند منکر زحمات نوروزی باشد

پزشک جدید تیم فوتبال استقلال در پیامی به حضورش در این تیم اشاره کرد و گفت: کسی نمی‌تواند منکر نقش دکتر امین نوروزی در استقلال باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از باشگاه استقلال، دکتر مهدی سیاهپوش پزشک جدید تیم فوتبال استقلال به مناسبت شروع کارش با این تیم، متنی را منتشر کرد که شرح زیر است:

امروز، روز مهم و عزیزی در زندگی من است. بدون شک پیوستن به کادر تیمی که همواره پای شکست‌هایش گریسته و با پیروزی‌هایش غرق در شادمانی شده‌ام، مهمترین افتخار تاریخ زندگی من است. من، مهدی سیاهپوش، پیش و بیش از آنکه، اعتبارم را از عنوان دکتری و تخصص ارتوپدی‌ام بگیرم، در هر شرایطی به استقلالی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد.

این فرصت ارزشمند برای من غنیمتی بزرگ است و با وجود سنگینی بار این مسئولیت، با تمام وجود قدر این موهبت را خواهم دانست. جا دارد از کادر حرفه‌ای و فوق‌العاده پزشکی سابق تیم بزرگ استقلال، و در رأس آنها از جناب آقای دکتر نوروزی عزیز قدردانی کنم. بدون شک، هیچکس نمی‌تواند جایگاه والای این عزیزان را در تاریخ افتخارات تیم بزرگ استقلال انکار کند. اما، تغییر و تحول در هر ساختاری، موافقین و مخالفینی خواهد داشت که اکثراً از روی حسن نیت و با هدف اعتلای جایگاه تیم ابراز نظر می‌کنند.

من با احترام به این اختلاف آرا، تمام تمرکز خود را در جهت انجام وظایف حرفه‌ای به کار خواهم گرفت و بسیار امیدوارم که بتوانم با انگیزه و انرژی فوق العاده‌ای که در وجودم احساس می‌کنم، نظر کادر فنی، بازیکنان و هواداران ارزشمند تیم بزرگ استقلال را جلب کنم.

مدیریت محترم باشگاه، امروز با حمایت از من و تیمم، از اعتبار و آبروی خود مایه گذاشته‌اند. به حرمت این اعتماد بزرگ، برای پاسداری از سلامت بازیکنان ارزشمند تیم محبوبم، فراتر از وظیفه خواهم جنگید. من برای این امر خطیر آماده‌ام و حمایت شما هواداران ارزشمند، بزرگ‌ترین سرمایه من و تیمم، در استمرار مسیر پرافتخار گذشته و ساختن آینده‌ای پرافتخارتر خواهد بود.

کد خبر 453262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.