مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان لغو شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر تهران و شهرستانهای استان تهران لغو شد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی عصر ۱۲ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به توصیه‌ی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان تهران برگزار نخواهد نشد.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم به جهت حفظ سلامتی مردم عزیزمان اتخاذ شده است؛ در استان و به ویژه شهر تهران، مراسم یوم الله ۱۳ آبان لغو شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: آن چیزی که ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران در نظر داشت این بود که تمام دستور عمل‌های بهداشتی با وجود گیت سلامت، تب سنج، ماسک، دستکش و… برگزار بشود؛ در نظر داشتیم در شهر و شهرستان‌های استان تهران با تعداد محدود این مراسم را برگزار کنیم؛ دقایقی پیش فرماندار تهران به ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان اطلاع دادند که این مراسم در استان تهران الخصوص شهر تهران لغو و کنسل بشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: از ستاد ملی کرونا گلایه مند هستیم، اعضای محترم ستاد ملی کرونا شما که اطلاع داشتید این مراسم می‌خواهد برگزار بشود و به طور مکتوب مطالب جلسات منتقل شده و نمایندگان دستگاه‌ها نیز حضور داشتند، چرا آنقدر دیر تصمیم‌گیری می‌کنید؟ نباید ستاد ملی کرونا شب یوم الله ۱۳ آبان این مراسم را لغو کند، این تصمیم خلاف انتظار بود.

وی اظهار کرد: اعضای ستاد ملی کرونا و مسئولان دولتی باید به مردم انقلابی و شهیدپرور جوابگو باشند و مسئولان باید بهتر تصمیم می‌گرفتند.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از مردم عزیز و انقلابی در سراسر کشور، پایتخت و شهرستان‌های استان تهران عذرخواهی می‌کنم که طی روزهای اخیر مطالبه جدی برای تجمع محکومیت دولت فرانسه را داشته‌اند و ما وعده ۱۳ آبان به آنها داده بودیم؛ ما به سلامت مردم عزیزمان به شدت اهمیت دادیم و تمام زوایای این مراسم را بررسی کرده بودیم.

کد خبر 453217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.