انتخاب پنج طرح برتر برای المان شهری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در فراخوان طراحی المان شهری گلپایگان ۲۴ طرح از سوی هفت هنرمند طراح ارسال و در جلسه داوری پنج طرح و ایده برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) در جلسه داوری انتخاب آثار رسیده به فراخوان طراحی المان میدان‌های سطح شهر گلپایگان، اظهار کرد: تیرماه امسال فراخوان طراحی المان‌های میدان‌های سطح شهر پس از تصویب در شورای شهر اطلاع رسانی و ۲۴ طرح توسط هفت هنرمند طراح ارسال شد.

وی افزود: امروز با حضور اساتید و کارشناسان رشته‌های معماری و شهرسازی دانشگاه اصفهان و گلپایگان جلسه‌ای پیرامون بررسی و انتخاب طرح‌های برتر فراخوان طرح المان میدان‌های شهر برگزار شد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه از مجموع ۲۴ طرح ارسالی برای المان میدان‌های سطح شهر پنج طرح و ایده برتر انتخاب و به هر کدام ۱۰ میلیون تومان اهدا می‌شود، تصریح کرد: سایر طرح‌های ارسالی قابلیت اجرا در مکان‌های مختلف شهر را دارد، اما اکنون نیاز اصلی طرح المان میدان‌های شهر است.

شکرزاده عنوان کرد: در شهر گلپایگان المان مجسمه فردوسی در میدان فردوسی و المان کتاب در میدان قاضی زاهدی گلپایگان نصب است و امروز پنج طرح برتر برای طراحی المان میدان‌های سطح شهر انتخاب می‌شود.

حسین زاهدی، رئیس شورای شهر گلپایگان اظهار کرد: با توجه به سابقه گلپایگان المان شهری نماد هویت و پیشینه شهر را معرفی می‌کند انتخاب المان باید با فرهنگ و تاریخ شهر گلپایگان همخوانی و همنوایی داشته باشد.

وی افزود: پایداری المان‌ها مهم است و از طرفی با توجه به بودجه شهرداری مهم نیست طرح گران باشد بلکه طرح ارزان هم می‌تواند جذاب باشد و مخاطب را برای تماشا متوقف کند.

به گزارش ایمنا، امروز در جلسه داوری آثار رسیده به فراخوان طراحی المان میدان‌های شهر گلپایگان پس از نمایش فایل‌های ضمیمه طرح از طریق ویدئو پروژکتور اعضای هیئت داوری به بررسی آثار برای امتیاز دهی پرداختند و نتیجه داوری پس از جمع بندی و اخذ نظر نهایی اعضا منتشر خواهد شد.

کد خبر 453197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.