بدترین شروع بارسا در نیم قرن گذشته

نتایج این روزهای بارسلونا جزء ضعیف‌ترین دستاوردهای آن‌ در طول تاریخ بازیش است به طوری که از سال ۱۹۷۱، این تیم هیچ‌گاه تا این حد در ابتدای لیگ ضعیف نبوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با تساوی بارسلونا مقابل تیم دپورتیوو آلاوز، حالا رکورد این تیم در رقابت‌های لالیگا بسیار ناامید کننده شده است به طوری که این تیم در طول نیم قرن گذشته، تا این حد در ابتدای مسابقات لیگ اسپانیا ضعیف عمل نکرده است.

اگرچه بارسلونا برابر سلتاویگو و ویارئال موفق به کسب سه امتیاز شد، اما در برابر تیم‌های سویا و آلاوز متوقف شد و دو شکست نیز برابر رئال مادرید و ختافه تجربه کرد. به این ترتیب بارسلونا تاکنون شش بازی در رقابت‌های لالیگا انجام داده که تا اینجای کار، تنها موفق به کسب ۸ امتیاز شده است. نتایج این روزهای بارسلونا جزء ضعیف‌ترین نتایج آن‌ها در طول تاریخ بازیش بوده است به طوری که از سال ۱۹۷۱، این تیم هیچ گاه تا این حد در ابتدای لیگ در کسب امتیاز ناکام نبوده است.

سرمربی هلندی بارسلونا روزهای سختی را طی می‌کند و اگر این تیم موفق نمی‌شد در بازی برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد، احتمالاً انتقادات شدیدی به اردوهای کاتالان‌ها روانه می‌شد. هرچند که در حال حاضر نیز هواداران ساکت نیستند و عملکرد بازیکنانی همچون پی که و مسی باعث برخی اعتراضات شده است.

نکته قابل توجه درباره ترکیب این فصل آبی و اناری‌ها، دو بازیکن جوانی است که تا اینجای فصل شاید بهترین بازیکنان بارسلونا بوده‌اند. آنسو فاتی و پدری دو بازیکن بارسلونا هستند که علیرغم سن و سال کم موفق شده‌اند بار تیم خود را در شرایط کنونی بر دوش بکشند.

بارسا در روزهای کنونی شرایط خوبی ندارد و در کنار بحران شدید مالی، عملکرد ناامید کننده این تیم در رقابت‌های لالیگا هم نمک روی زخم هواداران است. رونالد کومان باید تلاش کند تا در رقابت‌های آتی، تیم خود را از شرایط نامساعد کنونی خارج کند در غیر اینصورت شاید با تغییر مدیریت بارسلونا بار دیگر شاهد تغییر سرمربی این تیم باشیم.

کد خبر 453099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.