توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرداری شهرکرد

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد (فاوا) با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی در مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان ۱۵۰ میلیارد ریال برای طرح‌های زیرساختی در شهرکرد هزینه کرده است.

به گزارش ایمنا، عباس بیگی اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه شهروند سپاری برای استعلام آنلاین گواهی‌ها از دفترخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان هفته جاری قابل بهره‌برداری است.

وی افزود: مرحله دوم این سامانه برای صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار و عدم‌خلافی طراحی شده که اجرای آن نیازمند هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد اعتبار این سازمان در سال‌جاری را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: طراحی و راه‌اندازی پرتال شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به سمت خدمات‌محوری هدایت شده و تنها برای اطلاع‌رسانی مطرح نیست.

بیگی یادآور شد: راه‌اندازی سامانه‌ای در حوزه بودجه، سامانه احراز هویت و کیف پول الکترونیک و سامانه تفکیک زباله از مبدا جزو طرح‌های سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری شهرکرد (فاوا) برای سال آینده بوده که نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح‌ها حدود ۶۰ درصد خدمات شهرداری به‌صورت هوشمند به شهروندان ارائه می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 453068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.