بررسی مشکلات کامیون‌داران در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور در کمیسیون انرژی خبر داد.

مالک شریعت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون انرژی در ابتدا به بررسی گزارش کمیته نیرو درباره لایحه نحوه واگذاری تجهیزات، ماشین‌آلات و هرگونه اموال مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب پرداخت و پس از بررسی با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون انرژی رسید.

وی افزود: در ادامه جلسه، مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله، سازمان تأمین اجتماعی، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مشکل کامیون‌داران که در انتقال سوخت با موانعی روبرو هستند مورد بحث و بررسی بررسی قرار گرفت. قرارگاه ثارالله تهران گزارشی را در خصوص مشکلات تأمین سوخت کامیون‌ها و لوازم یدکی به ویژه لاستیک ارائه دادند که با حضور مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این مشکلات بررسی شد.

وی تصریح کرد: عمده مشکل کامیون‌داران مالی است؛ زیرا بودجه‌ای که در اختیار دارند کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد. دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت آنها، کمک‌های لازم را جهت تأمین تجهیزات مورد نیازشان ارائه کند.

شریعت در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه روز گذشته، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی گاز ایران را بررسی کرد که با توجه به تعداد زیاد مواد این طرح مقرر شد موارد اصلاح شده در جلسات بعدی کمیسیون انرژی تصویب شود.

کد خبر 453067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.