تردد پلاک‌های بومی اصفهان در معابر شهری ممنوع نیست

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت آمد و شد به این استان از ظهر فردا دوشنبه ۱۲ آبان، گفت: عبور و مرور پلاک های بومی در معابر شهری اصفهان در تعطیلات پیش رو ممنوع نیست.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات طرح منع آمد و شد کلانشهر اصفهان در تعطیلات آخر هفته، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به منظور پیشگیری از انتشار ویروس ورود خودروها با پلاک غیر بومی به داخل کلان شهر اصفهان و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی، از خروجی‌های اصفهان از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا پایان ساعت ۲۴ شامگاه جمعه ۱۶ آبان ممنوع است.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه عمومی بار و مسافر مشمول این طرح نمی‌شود، افزود: درخواست پلیس از شهروندان با فرهنگ اصفهانی پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه عبور و مرور پلاک‌های بومی در معابر شهر اصفهان ممنوع نیست، گفت: محدودیت‌ها تنها در ورودی‌ها و پنج محور اصلی اعمال می‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: پلیس تمایلی به اعمال جریمه ندارد، اما جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف خواهد بود.

به گزارش ایمنا، پنج محور اصلی شامل ورودی پلیس راه شاهین شهر به اصفهان، سجزی به اصفهان، فولادشهر به اصفهان، مبارکه به اصفهان و پلیس راه نجف آباد به اصفهان است.

کد خبر 453038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یاسر IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    28 3
    آیا منظور از پلاک بومی پلاک های کل استان هست یا فقط پلاک های شهر اصفهان میتوانند به اصفهان وارد شوند؟
  • سید ابوالفضل IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    8 4
    آیا امکان عبور از اصفهان با پلاک غیر بومی اصفهان میسر است؟
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 2
    چه کاری است ما پلاک جای دیگه هستیم گرفتاررشدیم
  • بینام DE ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    عقل که نباشد جان در عذاب است!!!! اون که بخواد بره مسافرت حالا با اتوبوس و قطار میره و کل سرنشینان همون اتوبوس و قطار را الوده میکنه !