اعمال محدودیت عبور و مرور از فردا در استان/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی عدم توجه به اخطار پلیس

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج اعمال می‌شود همچنین افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب درویشی در گفت‌وگو با خبر شبانگاهی شبکه اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ۲۵ مرکز استان در کشور از جمله شهرستان اصفهان که وضعیت قرمز دارند، از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج به استان‌های اعلام شده را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خودروهایی که پلاک بومی اصفهان هستند اجازه خروج از استان را ندارند و همچنین خودروها با پلاک غیربومی نیز اجازه ورود به اصفهان را نخواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم باید همکاری کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم، اصناف، مراکز جمعیتی و اقتصادی نیز باید محدودیت‌ها را رعایت کنند و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند، چرا که اگر رعایت‌ها ضعیف باشد شیوع بیماری شدت خواهد گرفت.

کد خبر 453035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    اگر طرح زوج وفرد ترافیک از درب منزل اجراشود .در اینرشرایط بحرانی کرونا بسیار بسیار در پیشگیری از کرونا ورعایت فاصله اجتماعی مثر خواهد بود.