تکذیب ضرب و شتم کارگر ساختمانی در خوی

در این بسته خبری از روند اجرای پروژه مترو اسلامشهر تا تعیین ۹۴ اولویت محلات شهری گرگان و پرهیز از برگزاری مراسم در آرامستان‌های بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تکذیب ضرب و شتم کارگر ساختمانی توسط مأموران اجراییات شهرداری خوی

کرمعلی نیکخواه، رئیس ستاد اجراییات شهرداری خوی ضمن تکذیب ضرب و شتم کارگر ساختمانی توسط مأموران اجراییات شهرداری خوی، گفت: مأموران شهرداری که نسبت به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز اقدام می‌کردند توسط یکی از کارگران ساختمانی که کشتی گیر ناشنوا است، مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

توزیع مخازن زباله ویژه در قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از توزیع مخازن زباله ویژه تفکیک پسماندهای خشک به خانواده‌های متقاضی به همراه آموزش‌های شهروندی خبر داد.

فعالیت سایت دفن زباله سبزوار ۱۲ ساعته شد

مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: بحران کرونا در سبزوار، ساعت کار سایت دفن زباله این شهر را از ۷ به ۱۲ ساعت افزایش داد.

ایجاد بازارچه میوه جدید در نوشهر

علی امانی، شهردار نوشهر از راه‌اندازی بازارچه میوه جدید در این شهر بندری خبر داد.‏

پرهیز از برگزاری مراسم در آرامستان‌های بیرجند

محسن کدخدا، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان درخواست می‌شود شهروندان از حضور در مراسم تشییع و ترحیم به خصوص در محیط آرامستان پرهیز کنند.

عملیات اجرایی پروژه احداث فضای سبز میرآباد غربی شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، از آغاز عملیات پروژه احداث فضای سبز در میرآباد غربی خبر داد.

اجاره آبان مستأجران شهرداری پاوه بخشیده شد

دانا آذری، شهردار پاوه اظهار داشت: به منظور کمک به قشر مستأجر که همکاری کامل خویش را در تعطیلی محل کسب خود در این ایام بحرانی نشان دادند، شهرداری پاوه پیشنهاد بخشودگی اجاره آبان ماه بازارچه‌های شماره ۱ و۲ و تمامی مغازه‌ها و دکه‌های مورد اجاره شهرداری در سطح شهر و نیز سویت‌های اقامتی کومه‌کال و ترمینال‌ها و سالن ورزشی را به شورای شهر پیشنهاد داده که با تصویب این مصوبه در شورا توسط شهرداری اجرا می‌شود.

روند اجرای پروژه مترو حتی یک روز هم تعطیل نشده است

حسین طلا، شهردار اسلامشهر گفت: تاکنون با همکاری و همراهی همه مجموعه‌های مدیریت شهری، نظارتی و اجرایی و همه دستگاه‌ها و مدیران شهرستان و استان و حتی کشور، حتی یک روز هم تعطیلی در روند اجرای پروژه مترو نداشته‌ایم.

تعیین ۹۴ اولویت محلات شهری گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان از تعیین اولویت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در ۹۴ محله این شهر خبر داد.

کد خبر 453032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.