تجربه جشنواره فیلم کودک اصفهان در برنامه‌های فرهنگی تهران به‌کار گرفته شود

یک عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری از تجربه خوب جشنواره کودک استفاده کند و جنبه تربیتی را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مسجدجامعی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بودیم که در شرایط جدید به شیوه خاصی با شعار "هر خانه یک سینما و هر کودک یک داور" برگزار شد.

وی با بیان اینکه مساله کرونا تمام شدنی نیست، افزود: باید خودمان را برای زندگی در شرایط جدید آماده کنیم و از این مساله استفاده کنیم و در حوزه فرهنگ و اجتماع راهکارهایی را بیندیشیم. برای مثال اکنون مدارس تعطیل هستند و آموزش از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی تقویت می‌شود اما جنبه تربیتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد چون از طریق آموزش حاصل نمی‌شود و طرق دیگری می‌طلبد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اکنون یکی از مشکلات خانواده‌ها کودکان هستند زیرا برای ماندن در خانه بی تابی می‌کنند و تأثیر آن‌ها در کشاندن خانواده به اتفاقاتی که در شهر می‌افتد بیشتر است و این تجربه خوبی است که معاونت فرهنگی و اجتماعی از این جشنواره استفاده کند و ظرفیت جدیدی را برای خانه و خانواده‌ها ایجاد کند که جنبه تربیتی هم دارد.

کد خبر 452996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.