۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
افتتاح ۹ پروژه در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در تاریخ ۹۹/۹/۹ آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹ پروژه عمرانی این منطقه در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار خواهد شد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز نهم آذرماه سال‌جاری شش پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ اجرای سه پروژه جدید بر زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در منطقه ۹ خاطرنشان کرد: از خیابان‌های بهشت، بهستان و ورودی محله کوهانستان که عملیات عمرانی آن در کمتر از چهار ماه به اتمام رسید، در تاریخ اعلام شده، بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه باززنده‌سازی مادی رهنان و بوستان مهر و افتتاح کلکتور شرقی_غربی اصفهان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این منطقه بشمار می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی منطقه ۹، گفت: کلنگ احداث ورزشگاه غرب به منظور تحقق یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه و اجرای پروژه‌های مشارکتی منارجنبان و مجتمع تجاری و مسکونی خیابان قدس در روز نهم آذرماه امسال بر زمین زده خواهد شد.

رفیعی با ابراز خرسندی از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۷۴ میلیارد تومانی سال جاری منطقه ۹ تا اواسط شهریورماه، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۸ درصد بودجه این منطقه محقق شده است.

وی با بیان اینکه این بودجه با صدور ۲۷۶ فقره پروانه ساختمانی در طی شش ماه اول سال حاصل شده است، ادامه داد: زمان صدور پروانه ساخت در این منطقه حدود ۶۰ تا ۷۰ روز است و متقاضیان ساخت و ساز با مراجعه به منطقه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند.

کد خبر 452906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.