روزنامه‌های ورزشی ۱۱ آبان؛ کودتای ضد بازیکن سالاری

محمود فکری سرمربی جوان آبی‌ها که امید زیادی به موفقیت در استقلال دارد در تلاش برای مقابله با بازیکن سالاری در تیم تحت هدایت خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۱ آبان ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پنالتی زدن به النصر خیلی سخت‌تر از استقلال بود" به گفته‌های محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس پرداخت، کسی که با ثمر رساندن یکی از پنالتی‌های پرسپولیس مقابل النصر نقش مهمی را در صعود سرخ‌پوشان به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.

"گل" با عنوان"نادری بعد از مشورت با من شماره ۲ را پوشید" به گفته‌های امیرحسین صادقی مدافع چپ سابق استقلال پرداخت، کسی که مدعی است نادری مثل او می‌تواند با ارائه عملکرد خوب در پیراهن آبی به تیم ملی برسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "درباره مظاهری هنوز رأی نداده‌ایم" به اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت در خصوص انتقال پر حرف و حدیث مظاهری به استقلال پرداخت، انتقالی که هنوز در خصوص قانونی و صحیح بودن آن ابهاماتی وجود دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کودتای ضد بازیکن سالاری فکری" به اخراج میلاد زکی پور از استقلال و تنبیه فرشید باقری پرداخت، اقداماتی از سوی فکری که نشان می‌دهد این مربی جوان عزم جدی برای مقابله با بازیکن سالاری در تیم تحت هدایت خود دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"چپ پر استقلال " به اضافه شدن محمد نادری به تمرینات استقلال پرداخت، بازیکنی که در کنار هرویه میلیچ دست فکری را برای این پست باز گذاشته اند.

"شوت" با عنوان "آمده‌ایم زندگی کنیم نه به هر قیمتی" به اظهارات امیر قلعه نویی بعد از شایعات درگیری با سعید آقایی و یک لیدر پرداخت، کسی که با رد این شایعات از اظهارات بیشتر در این خصوص خودداری کرده تا حواشی بیش از پیش حوالی این مربی باتجربه نباشد.

" پرسپولیس" با عنوان"گذر پوست به دباغ خانه افتاد " به مشکلات صدور آی تی سی شجاع خلیل زاده توسط باشگاه قطری پرداخت، مشکلاتی که به ادعای این روزنامه موجب می‌شود این باشگاه از ترس عدم صدور آی تی سی به فیفا پناه ببرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "ساکت و محرم دوباره سپاهان را به قدرت آسیا تبدیل می‌کنند" به اظهارات رضا دهقانی بازیکن جوان و آینده دار سپاهان پرداخت، کسی که درست مثل محبی با شکوفایی استعداد می‌تواند نقش مهمی را در ترکیب محرم نویدکیا داشته باشد.

کد خبر 452881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.