پروژه‌های شهرداری اهواز از لحاظ ریالی کم سابقه است

شهردار اهواز گفت: هم اکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی فعال در دست اقدام است که به لحاظ ریالی در شهرداری اهواز کم سابقه و شاید بی سابقه باشد.

به گزارش ایمنا، موسی شاعری شهردار اهواز در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: شهرداری اهواز پروژه‌های مختلفی را در حوزه عمران شهری در دست اقدام دارد و از آنجایی که این پروژه‌ها محدودیت ترافیکی ایجاد می‌کند.

وی افزود: اگر بخواهیم شهر اهواز مسیر تحول را طی کند باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم زیرا پروژه‌های عمرانی زمان‌بر است، اما خوشبختانه بیشتر پروژه‌های جاری شهرداری در مراحل پایانی بوده و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی دارد و علیرغم شرایط بسیار سخت اقتصادی که در آن قرار داریم، اما با تلاش مجموعه شهرداری اهواز پروژه‌ها روند قابل قبولی را طی کردند.

شهردار اهواز در خصوص پروژه تقاطع چند سطحی میدان دانشگاه گفت: این پروژه روند عملیاتی را به خوبی طی کرده و تاکنون طبق زمانبندی، مراحل تکمیل را سپری کرده است.

وی ادامه داد: بی شک تکمیل پروژه‌ها، مسیرهای جدیدی را برای اهواز ایجاد می‌کند و قطعاً شرایط عبور و مرور را بهبود خواهد بخشید و بعد از تکمیل این پروژه‌ها به سمت توسعه فضای سبز و زیرساخت‌های رفاهی خواهیم رفت.

موسی شاعری در خصوص هزینه‌های انجام شده، گفت: هم اکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی فعال در دست اقدام داریم و در کنار طرح‌هایی که در حوزه آب‌های سطحی داریم و آسفالتی که انجام شده، برنامه وجود دارد که در ادامه و از ماه آینده آنها را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: به لحاظ ریالی پروژه‌های شهری مدیریت شهری شهرداری اهواز بی‌سابقه و بسیار کم سابقه است.

شاعری در خصوص زمانبندی پروژه‌ها اضافه کرد: برخی از پروژه‌ها به دلیل مشکلات موجود و برخی به دلیل عدم تأمین منابع مالی با تأخیر مواجه است همچنین برخی از پروژه‌ها نیز در زمانبندی تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: به زودی بسیاری از پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد و در آینده نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

منبع: فارس

کد خبر 452851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.