جریمه ۱۰۰ هزارتومانی برای سرنشینان بدون ماسک

فرماندار خوانسار گفت: اگر سرنشینان خودروها از ماسک استفاده نکنند بین ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند که این کار توسط دوربین‌های پایش تصویری به صورت نامحسوس انجام می‌شود.

محمود مسلم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اجرای محدودیت‌های کرونایی در خوانسار، اظهار کرد: خوانسار در لیست ۴۳ شهرستان قرمز کشور از نظر افزایش آمار مبتلایان ویروس کووید ۱۹ است و پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، محدودیت مشاغل گروه دو، سه و چهار اعمال و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه خوانسار کمربندی ندارد و کنترل ورودی‌های شهر سخت است، گفت: به دستور دادستان ورود و خروج خودروهای پلاک غیربومی به داخل شهر از طریق دوربین‌های پایش تصویری رصد شده و اعمال جریمه می‌شود.

فرماندار خوانسار گفت: اگر سرنشینان خودروها از ماسک استفاده نکنند بین ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند که این کار توسط دوربین‌های پایش تصویری به صورت نامحسوس انجام می‌شود. شهروندان ساکن در خوانسار که پلاک خودروی آنها غیربومی است تا ۱۶ آبان نباید در شهر تردد کنند.

مسلم زاده با بیان اینکه جریمه صد هزار تومانی و انتقال به پارکینگ، جریمه تردد خودروها به مدت حتی یک دقیقه در مراکز تفریحی و پارک‌ها است، گفت: کادر اداری مدارس و ادارات با حداقل ظرفیت نیرو و بانک‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مشغول خدمات دهی به ارباب رجوع هستند.

وی با اشاره به بازرسی مأموران فرمانداری و دهیاری‌ها از سطح شهر و روستاهای شهرستان خوانسار، اظهار کرد: قرارگاه سلامت با نام «سردار سلیمانی» متشکل از ائمه جمعه و نیروهای بسیج با هدف فرهنگ سازی مردمی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بحران بیماری کرونا در شهرستان، عصر امروز شروع به فعالیت می‌کند.

کد خبر 452761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.