باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال از دوشنبه

ظاهرا کابوس پرداخت مطالبات شفر، پاختاکور و جپاروف دست از سر استقلال برداشته و پنجره این تیم به زودی باز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، چند ماه پیش بود که باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی خود، دچار محرومیت نقل و انتقالاتی و همین عامل باعث شد تا آبی پوشان نتوانند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید خود استفاده کنند که همین عامل باعث بروز مشکلات فراوانی برای آبی‌ها در آسیا شد.

پس از بازگشت استقلال از قطر، این تیم دچار تغییرات مدیریتی شد و با کنار رفتن احمد سعادتمند و روی کارآمدن احمد مددی، مدیران استقلال به دنبال پرداخت مطالبات این باشگاه بودند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هر چه سریع‌تر باز شود.

هر چقدر به روزهای پایانی اتمام مهلت پرداخت بدهی‌های استقلال نزدیک می‌شدیم، شایعاتی پیرامون به مشکل خوردن قرارداد بازیکنان جدید این تیم و یا حتی احتمال جدایی افراد تازه به خدمت گرفته از این تیم مطرح می‌شد که این عوامل باعث بروز نگرانی شدید بین هواداران استقلال گردید که اکنون به نظر می‌رسد این کابوس دست از سر آبی‌ها برداشته است.

پس از تلاش‌های فراوان مدیران استقلال، بالاخره هفته گذشته و بنا بر اعلام رسمی خلیل زاده رئیس هیئت مدیره آبی پوشان، تمامی مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جپاروف پرداخت شده و دیگر خطری این تیم را تهدید نمی‌کند.
قرار بر این است که وکیل شفر پس از بررسی پرداختی‌ها، روز دوشنبه نامه‌ای را به فیفا ارسال کند و پرداخت تمامی مطالبات شفر را تأیید کند و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پس از تعطیلات آخر هفته در اروپا باز شود.

حالا و با پرداخت بدهی‌های بزرگ باشگاه استقلال به شاکیان خارجی اش، کادرفنی، هواداران و بازیکنان جدید استقلال می‌توانند با خیالی آسوده به پیشواز آغاز لیگ بیستم بروند و شاگردان فکری با استفاده از خریدهای جدید خود، می‌توانند یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران باشند.‌

منبع: ورزش سه

کد خبر 452755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.