هشتمین مرحله سهمیه اعتباری سوخت وانت بارهای بنزینی واریز شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: هشتمین مرحله واریز سهمیه اعتباری سوخت وانت بارهای بنزینی درون شهری که ساماندهی شده و برای هر جابجایی بار اقدام به ثبت بار برگ می‌نمایند، صبح امروز واریز شد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تنها به ناوگان دارای پروانه فعالیت، سوخت تخصیص داده می‌شود، خاطر نشان کرد: ناوگانی که از طریق معاونت بار و کالای سازمان پروانه فعالیت دریافت کرده اند، با مراجعه به سامانه www.utcms.ir (سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه‌ای) و ثبت نام، در صورت داشتن شرایط، مشمول دریافت سهمیه سوخت ماهانه به صورت اعتبار ریالی خواهند بود.

اخلاقی با اشاره به الزام دریافت باربرگ برای رانندگان وانت بارهای شهری جهت هر جابجایی بار و فعالیت خود در سطح شهر، خاطر نشان کرد: سهمیه اعتباری سوخت در صورت صدور باربرگ تا سقف مشخص قابل افزایش است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: سهمیه‌های اعتباری مهر ۹۹ وانت بارهای ثبت نام شده در سامانه www.utcms.ir، برای وانت بارهای تک سوز پرمصرف ۳۰۰ هزار تومان و دوگانه سوز پر مصرف ۱۹۵ هزار تومان است.

اخلاقی ادامه داد: همچنین برای وانت بارهای تک سوز کم مصرف مبلغ ۲۲۵ هزار تومان و تک سوز پر مصرف مبلغ ۱۳۵ هزار تومان سهمیه اعتباری در نظر گرفته شده است و به حساب کارت‌های اعتباری مالکان خودرو وانت واریز شده است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگان برای استفاده از سهمیه اعتباری بنزین فقط از دستگاه مخصوص پرداخت قرمز رنگ داخل جایگاه‌های سوخت استفاده کنند.

اخلاقی با بیان اینکه کارت بانکی ثبت شده جهت واریز سهمیه ریالی بنزین باید به نام مالک ناوگان باشد، یادآور شد: برداشت این سهمیه اعتباری از طریق کارت‌های بانک ملی، رفاه و کشاورزی برای مالکان وانت بار مشمول دریافت سهمیه اعتباری سوخت امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: از امروز بخش مشاهده سهمیه اعتباری در «اپلیکیشن موبایل باربرگ» فعال شده است و مالکان ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با نصب و یا به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل باربرگ و با وارد کردن ماه، سال و کدملی، سهمیه اعتباری تخصیص داده شده به خودروی مورد نظر را مشاهده کنند.

کد خبر 452743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.