۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
بارسلونا در یک قدمی ورشکستگی

اگر بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزد خود موافقت نکنند، این باشگاه تا پایان این هفته ورشکسته می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، وکلای باشگاه بارسلونا تلاش می‌کنند تا بتوانند بازیکنان را متقاعد به کاهش دستمزدشان کنند در غیر این صورت بارسلونا ورشکسته می‌شود.

احتمال ورشکستگی باشگاه بارسلونا با این ادعا مطرح شد که این باشگاه باید تا روز پنجشنبه ۱۹۰ میلیون یورو از مخارج خود را کاهش دهد. مبلغی هنگفت که در صورت کمتر نشدن آن، بارسلونا با مشکل شدید مالی و احتمالاً ورشکستگی مواجه خواهد شد.

برای بارسلونا شرایط کنونی جنگ با زمان است. وکلای این باشگاه باید با بازیکنان برای کاهش سی درصدی حقوق به توافق برسند تا از شرایط ورشکستگی فرار کنند. یکی از شرایط بسیار ناامید کننده از سوی دیگر این است که در صورت تمدید نشدن قرارداد لئو مسی، باید پاداشی به دلیل حضور او تا پایان قراردادش در این تیم داده شود که این نیز یک معضل دیگر برای تیم مدیریتی بارسلونا محسوب می‌شود.

کارلس تسکوئتس، فردی که به تازگی مدیریت این باشگاه را در پی استعفای بارتومئو بر عهده گرفته می‌گوید: نگرانی اصلی ما در حال حاضر مسائل اقتصادی است. تبعات پاندمی کرونا اثر بسیار زیادی بر بارسلونا گذاشته است و این باشگاه که وابستگی زیادی به درآمد حاصل از توریسم و تماشاگران دارد حالا تمامی درآمدهای خود را از دست داده است. شرایط به هیچ عنوان راحت نیست و باید پیش از وقوع مشکل راه‌حلی پیدا کنیم.

با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا در جهان، می‌توان انتظار داشت که شیوع این بیماری تا چند ماه آینده نیز باعث مختل شدن محل درآمدهای بارسلونا شود و به این ترتیب این باشگاه باید برای رهایی از مشکلات اقتصادی تلاش زیادی بکند.

کد خبر 452718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.