توخل: داریم بازیکنان را به کشتن می‌دهیم!

سرمربی پاریس سن ژرمن به انتقاد از برنامه فشرده مسابقات فوتبال فرانسه و اروپا پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، فشردگی برگزاری مسابقات در سراسر جهان به وضوح احساس می‌شود و باشگاه‌های مختلف در کنار طی کردن شرایط سخت کرونایی باید با ریتم تندتری بازی‌ها را برگزار کنند.

نحوه برگزاری مسابقات باعث شده تا توماس توخل، سرمربی تیم پاریس سن ژرمن نیز به انتقاد از آن بپردازد: داریم بازیکنان را به کشتن می‌دهیم! همیشه این را گفته‌ام. ارتباط مشخصی بین آمادگی، عملکرد و استراحت وجود دارد و با وضعیت کنونی واقعاً آسیب شدیدی به بازیکنان می‌زنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال بازیکنان بزرگ شرایط سخت را تجربه می‌کنند. آن‌ها باید در تمامی بازی‌ها برای تیم باشگاه خود به میدان بروند و در تعطیلات نیز باید در مسابقات ملی حضور یابند. همه این بازی‌ها و سفرها به عقیده من فشار بسیار زیادی است که بر بازیکنان وارد می‌شود.

توخل در حالی از شرایط برگزاری مسابقات ناراضی است که یکی از بازیکنان کلیدی خود، نیمار را به تازگی به دلیل مصدومیت جزئی از دست داده است. در بازی با باشاک شاهیر نیمار مصدومیت جزئی پیدا کرد. مسئله درباره بازی‌های فشرده این است که بازیکنان فرصت ریکاوری ندارند و نمی‌توانند به فاز آماده‌سازی بازگردند. اینطور نیست که این مسئله مثل یک راز نهفته باشد بلکه همه درباره این مسائل در ورزش اطلاع دارند.

سرمربی پی اس جی افزود: آمادگی روی میزان عملکرد و مصدومیت بازیکنان تأثیرگذار است و بدون آمادگی، بازیکنان شکننده‌تر هستند و سخت‌تر می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد. این صحبت‌ها از روی بهانه‌تراشی نیست و من تنها واقعیت را بیان می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم راه‌حلی برای این شرایط بیابیم.

به هر ترتیب باشگاه‌های ورزشی دنیا، به خصوص تیم‌های فوتبال در اروپا باید این روزها بازی‌های خود را در برنامه‌هایی فشرده انجام دهند و حضور یک تیم در رقابت‌های مختلف باعث سخت‌تر شدن شرایط نیز می‌شود.

کد خبر 452716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.