تعیین ۹۴ اولویت محلات شهری گرگان

شهردار گرگان از تعیین اولویت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در ۹۴ محله این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری گرگان این است که اولویت بندی اقدامات شهرداری در ۹۴ محله شهر با نظر شهروندان در قالب طرح مطالعاتی مشخص شده که به زودی توسط شهرداری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت اقدامات ما در گرگان محلات محروم و کمتر برخوردار است.

شهردار گرگان تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌بندی‌های شهرداری گرگان احیا بافت تاریخی گرگان به عنوان نخستین بافت تاریخی ثبت شده کشور است که در گذشته کمتر به آنها پرداخته شده است.

دادبود عنوان کرد: در بافت تاریخی گرگان تکایا و مساجد مختلفی وجود دارد و شهرداری گرگان با اقدام تخصصی، بافت معابر را بهسازی کرده و با اقدامات لازم تحولی را در این بخش رقم زده‌ایم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های گردشگری را در نقاط مختلف شهر اجرا کردیم و تلاش کردیم گرگان را از شهر عبوری به شهر مقصد تبدیل کنیم و امیدواریم با پروژه‌هایی که شهرداری گرگان در حوزه زیباسازی، بافت تاریخی، تفریحی، رفاهی و سرمایه‌گذاری اجرایی می‌کند، به این هدف دست پیدا کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه به پروژه بزرگ شهربازی مدرن شهرداری گرگان، امید بالایی در دل مردم شهر ایجاد شده و مردم از به نتیجه رسیدن پروژه مطمئن هستند.

دادبود گفت: با این اتفاق، ورود قرارگاه به استان گلستان کلید خورد و در کنار عقد قرارداد شهربازی شهرداری گرگان چندین تفاهمنامه همکاری استانی دیگر در این جلسه به امضا رسید.

کد خبر 452711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.