شهروندان همراهی بیشتری با سازمان آرامستان‌ها داشته باشند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اراک گفت: برای خاکسپاری متوفیان تعداد زیادی از بستگان و آشنایان طبق رسمی دیرین برای عرض تسلیت به آرامستان مراجعه می‌کنند و چه بسا در همین مراسم افراد بیشتری گرفتار بیماری کرونا شوند.

ابوالفضل جلالوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با آغاز موج سوم بیماری کرونا و افزایش آمار متوفیان ضرورت دارد شهروندان همکاری بیشتری با سازمان آرامستان‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: بر مبنای شرح وظیفه کم‌ترین توقع همشهریان انجام خدمات تغسیل، تکفین و تدفین عزیزانشان در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین شیوه است که در صورت ازدحام و شلوغی این مهم میسر نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک افزود: پروتکل‌های بهداشتی به صورت روزانه و مکرر از طریق شبکه‌های مختلف گفتاری و دیداری به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود، لذا در این برهه حساس که ویروس کرونا جان بسیاری از مردم را به خطر انداخته رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

وی با بیان اینکه حفظ فاصله‌های اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان مهم‌ترین روش‌های پیشگیری همواره باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: برای خاکسپاری متوفیان تعداد زیادی از بستگان و آشنایان طبق رسمی دیرین برای عرض تسلیت به آرامستان مراجعه می‌کنند و چه بسا در همین مراسم افراد بیشتری گرفتار بیماری کرونا شوند، لذا از تمامی شهروندان درخواست می‌شود به جهت حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان از حضور در آرامستان اجتناب کنند.

کد خبر 452686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.