تعطیلی بیش از ۱۱ هزار کارگاه ساختمانی متخلف در شهر

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طی هفت ماه سال‌جاری در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۸۹۹ ساختمان و تعطیلی ۱۱ هزار و ۸۸۳ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارشی از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در هفت ماه سال‌جاری اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۲۲ هزار و ۴۹۹ تذکر ارائه شده، هشت هزار و ۶۴۳ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۲۱ هزار و ۱۴۹ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد پنج هزار و ۸۴۸ اخطاریه صادر شده است و رفع تخلف دو هزار و ۸۶۱ تابلوی غیرمجاز انجام شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در هفت ماه امسال ۷۸۶ اخطاریه صادر شده و ۳۹۱ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۷۳۱ نفر دستفروش و ۳۴۴ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در هفت ماه سال‌جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۸۹۹ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی پنج هزار و ۹۹۴ ساختمان، جلوگیری از تبدیل ۸۷۹ ساختمان و تعطیلی ۱۱ هزار و ۸۸۳ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا ۱۱ هزار و ۴۸۱ مورد اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۹۱۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی ۳۹۵ رأی اجرا شد و ۳۷۷ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هفت ماهه امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ۹۱۴ رأی اجرا شده است.

کد خبر 452682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.