پل عابر پیاده هزارجریب مکانیزه می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پروژه مکانیزه کردن پل عابر پیاده هزار جریب مقابل کوی امام جعفرصادق (ع) اجرا خواهد شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محله کوی امام جعفر صادق (ع) از شمال به مهمانسرای جهانگردی و اراضی دانشگاه، از جنوب به بزرگراه شهدای صفه، از غرب به اراضی دانشگاه و از شرق به خیابان هزار جریب محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه در محله کوی امام جعفر صادق (ع) که ۳۷۸ هزار و ۵۳۴ مترمربع مساحت دارد حدود سه هزار نفر سکونت دارند، افزود: تراکم جمعیت در این محله ۱۱۵ نفر در هکتار است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دیدار با معتمدین محله کوی امام جعفر صادق (ع) و بازدید میدانی از این محله بنا به درخواست شهروندان، پروژه مکانیزه کردن پل عابر پیاده هزار جریب مقابل کوی امام جعفر صادق (ع) اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این پل با داشتن دو دستگاه آسانسور جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان به ویژه کودکان و سالمندان بهره‌برداری می‌شود که برای اجرای آن حدود دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضایی گفت: بهسازی معابر پیاده‌رو بازارچه این محله با مساحت ۶۰۰ مترمربع و حدود ۳۰ باب مغازه، سنگفرش و موزائیک فرش شده است و تمامی عملیات عمرانی پارک‌ها و فضای سبز شامل اصلاح جداول، اصلاح موزائیک و سنگفرش با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان همچنین بازسازی، نصب کفپوش جدید، خرید اسباب‌بازی سایت بازی کودکان پارک محلی این محله با هزینه ۳۰ میلیون تومان اجرا شده و تحویل شهروندان شده است.

کد خبر 452671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.