ورود کمیته امداد برای شناسایی آسیب‌ها در جهت تدوین احکام برنامه هفتم

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد گفت: انجام ۶۲ پژوهش عملیاتی و کاربردی با هدف آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد در ۳۱ استان کشور، عملیاتی شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فریدون قربانی با بیان اینکه از ابتدای آبان‌ماه سال جاری تعداد ۶۲ عنوان طرح پژوهشی در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در دو گروه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات کمیته امداد با هدف بومی‌سازی پژوهش‌های کاربردی و بسترسازی برای چشم‌انداز آتی این نهاد بر مبنای آینده‌پژوهی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد در نظر دارد، بر اساس تکالیف محوله مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر نقش پژوهش‌های علمی و اساسنامه و احکام برنامه پنج‌ساله ششم، اقدام به انجام مجموعه‌ای از پژوهش‌های کاربردی در سطح استان‌ها، با استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی همکاران داشته باشد.

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد با اشاره به اینکه این پژوهش‌ها با تمرکز بر شناسایی و رفع مسائل و مشکلات موجود طراحی شده است، ادامه داد: استان‌ها متناسب با ظرفیت خود، با انتخاب دو عنوان پژوهشی در راستای عملیاتی کردن تحقیقات ایفای نقش خواهند کرد.

قربانی گفت: امیدواریم در قالب این اقدام، در پایان سال جاری دستاورد ارزشمندی در راستای شناسایی علل و عوامل آسیب‌ها، میزان اثربخشی خدمات و راهکارهای عملیاتی برون‌رفت از آسیب‌ها در جهت تدوین احکام برنامه هفتم کمیته امداد حاصل شود.

کد خبر 452669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.