روزنامه‌های ورزشی ۱۰ آبان؛ مرزبان در راه سپاهان

علیرضا مرزبان که این روزها را در آلمان سپری می‌کند در صورت کسب مجوز خروج از این کشور به کادرفنی سپاهان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۰ مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دوست دارم این پرسپولیس قهرمان آسیا شود" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق سرخ‌ها پرداخت، کسی که این روزها با دریافت مطالبه باقی‌مانده خود از پرسپولیس با تمرکز بیشتری به موفقیت در عمان فکر می‌کند.

"گل" با عنوان"مجلس متعجب از انتخاب سمیعی" به انتخاب غیرمنتظره سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پرداخت، انتخابی که بدون در نظر گرفتن پیشنهادات مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش بودن است و گویا سلطانی فر به گزینه‌های پیشنهادی مجلس شورای اسلامی بی اعتنایی کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سورپرایز اکتبر وزارت ورزش برای پرسپولیس" به انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل سرخ‌ها پرداخت، کسی که جایی در لیست گزینه‌های احتمالی مدیرعاملی سرخ‌ها نداشت و این موضوع انتخاب سمیعی را به عنوان یک سورپرایز نشان می‌دهد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مأموریت سخت و چالشی مدیر پنهان سرخ‌ها" به فعالیت‌های پنهانی ابراهیم شکوری در باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که امروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت تا نشان دهد نقش مهمی را در وضعیت آینده سرخ‌پوشان به عهده دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"سرقت ۱۰ ثانیه‌ای از شماره ۱۰" به سرقت روز گذشته گردنبند علی دایی در محل زعفرانیه تهران پرداخت، سرقتی که واکنش‌های گسترده‌ای را در رسانه‌ها در پی داشته است.

"شوت" با عنوان "کام استقلال شیرین شد" به پیروزی سه گله شاگردان فکری در مقابل چوکا تالش پرداخت، پیروزی که تا حدودی کام تلخ خداحافظی علی کریمی از آبی‌پوشان را از یاد برد.

" پرسپولیس" با عنوان"پایان التهاب" به پرداخت کامل طلب برانکو ایوانکوویچ و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان پرداخت، موضوعی که از سایر محرومیت‌های بعدی باشگاه پرسپولیس نیز پیشگیری کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "خودتو برسون" مدعی شد علیرضا مرزبان در صورت کسب مجوز خروج از آلمان به کادرفنی سپاهان اضافه خواهد شد و می‌تواند به عنوان یکی از دستیاران محرم نویدکیا به سپاهان کمک کند.

کد خبر 452665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.