میز خدمت الکترونیک شهرداری یزد راه اندازی می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی میز خدمت الکترونیک شهرداری خبر داد.

مجید بی کی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با راه اندازی سامانه شهروند سپاری، بسیاری از خدمات شهرداری یزد را به صورت الکترونیک ارائه می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به آماده شدن بستر لازم تا ماه آینده، الکترونیکی شدن فرایندها از جمله صدور مجوزهای ساختمانی آغاز می‌شود.

وی افزود: شهروندان یزدی بزودی می‌توانند تمام فرایند درخواست و اخذ مجوزها را به طور کامل از منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری انجام دهند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد تاکید کرد: با استفاده از این سامانه درخواست پروانه، استعلام بانک، نقل و انتقال، گواهی پایان‌کار و نداشتن خلافی و سایر خدمات عمومی بدون مراجعه به شهرداری با امکان پرداخت اینترنتی امکان پذیر است.

بی کی با بیان اینکه شهروندان در صورت نداشتن دانش کافی برای ثبت اطلاعات می‌توانند به دفاتر کارگزاری شهرداری مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون در سامانه شهربین، بیش از ۵۰ گروه موضوعی مرتبط با شهرداری به صورت الکترونیکی پیگیری و رفع می‌شود.

کد خبر 452597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.