آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۹ آبان؛ ۷ فوتی و ۲۶ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا ۹ آبان ماه را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز جمعه ۹ آبان ماه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشتند. از این تعداد ۸۲ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۶ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اکنون ۳۱۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند. از این تعداد ۲۲۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

شیرانی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری جدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است. مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۴۱۳ نفر رسید. اکنون ۴۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت درمان قرار دارند.

کد خبر 452556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.