دولت فرانسه بداند با هتک حرمت پیامبر اسلام مکتب اسلام تخریب نمی شود

امام‌جمعه موقت بوئین‌میاندشت گفت: استکبار ستیزی به مفهوم غلبه بر تحریم‌ها برای حل مشکلات اقتصادی است، اگر مسئولین کشور به رهنمودهای رهبری عمل کنند اقتصاد کشور فلج نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ابراهیم محمدی امروز _ جمعه ۹ آبان ماه _ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوئین میاندشت با اشاره به اهانت دولت فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: دولت فرانسه بداند با هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) و قرآن هرگز مکتب اسلام تخریب نمی‌شود.

وی گفت: مسلمانان بعد از قرن‌ها با عشق و علاقه برای زیارت بارگاه پیامبر (ص) و اهل بیت به مکه و مدینه سفر می‌کنند و این دلیل می‌تواند گویای جریان زنده تاریخ اهل بیت و اسلام را برای دولت فرانسه شفاف سازی کند.

امام‌جمعه موقت بوئین میاندشت تصریح کرد: مسلمانان موضع‌گیری قاطعی در مقابل دولت فرانسه نسبت به اهانت به پیامبر اسلام (ص) اتخاذ کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی به مفهوم غلبه بر تحریم‌ها برای حل مشکلات اقتصادی کشور است، اگر مسئولین کشور به رهنمودهای رهبری عمل کنند اقتصاد کشور فلج نخواهد شد.

وی تأکید کرد: فضای مجازی در اختیار دشمن قرار گرفته و اطلاعات کشور به خارج فرستاده می‌شود تا خنده زار دشمنان شویم و نتیجه آن سست شدن پایه اعتقادات دینی و مذهبی جوانان است، والدین در هنگام تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی مراقب باشند.

کد خبر 452545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.