با ورزش حرفه‌ای تهدید را به فرصت تبدیل کردم/ امیدوارم از دو ومیدانی کاشان حمایت بیشتری شود

دو و میدانی کار کاشانی باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه کاشان یکی از قطب های دو ومیدانی ایران است و استعداد های فراونی را در خود جای داده است،حمایت های بیشتری از دو ومیدانی کاشان صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متولد سال ۸۲ و ساکن شهر گل و گلاب ایران است ولی با تلاش‌های بسیاری توانست در طول دو سال شش عنوان قهرمانی به دست بیاورد؛ اما برای او این عناوین شروع کار بود. از خردادماه سال ۹۹ به صورت تخصصی ورزش دو و میدانی را پیگیری کرد تا بالاخره توانست پیراهن تیم دو و میدانی سپاهان را بر تن کند.

سمانه مسگری، با ثبت رکورد ۱۲ و ۷۹ صدم ثانیه توانست در ماده ۱۰۰ متر مقام چهارم رقابت‌های مرحله اول دوومیدانی نوجوانان و جوانان دختر باشگاه‌های کشور را در نخستین حضورش برای باشگاه سپاهان به ارمغان آورد. در ادامه گفتگوی خبرنگار ایمنا با این بانوی ورزشکار کاشانی می‌خوانید:

آیا تداخل بین ورزش حرفه‌ای و تحصیل برای شما مشکلی ایجاد نکرد؟

علاقه‌ام به ورزش باعث شد تا حتی تصمیم بگیرم تحصیلاتم را در رشته‌ی تربیت بدنی ادامه بدهم. دنبال کردن ورزش حرفه‌ای نه تنها مانعی برایم نشد بلکه با راهنمایی و برنامه ریزی هایی که دریافت کردم به نوعی تهدید را به فرصت تبدیل کردم.

چگونگی ورودتان به باشگاه دو و میدانی سپاهان را بفرمائید.

علاقه‌ی زیاد به رشته دو و میدانی باعث شد تا در مسابقات شهرستان شرکت کنم و مورد توجه استعدادیاب ها قرار بگیرم. فعالیتم را با آقای محمد جواد شجریان دارنده ی مدال قهرمانی آسیا و رکورد دار دوهای سرعت ایران حرفه‌ای تر از قبل شروع کردم.

خوشبختانه پس از حضور در مسابقات رکوردگیری با ابلاغ رکورد شخصی من به باشگاه سپاهان به عنوان عضوی کوچک از باشگاه سپاهان انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام شدم.

باعث افتخار بود که اولین حضور رسمی ام را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تجربه کردم و از طرفی نباید از این نکته غافل شویم که حضور تیم دو و میدانی سپاهان در مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور باعث اعتبار این سری رقابت‌ها بود.

با توجه به حضور شما در کاشان، حمایت‌های هیئت دو و میدانی استان اصفهان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تعاریف زیادی از آقای برکت شنیده ام؛ ضمن اینکه حمایت‌های خوبی از دو و میدانی شهر اصفهان داشته است. امیدوارم با توجه به اینکه کاشان یکی از قطب‌های دو و میدانی ایران است و استعدادهای فراونی را در خود جای داده است، حمایت‌های بیشتری از دو و میدانی کاشان شود.

چه چیزی باعث شده تا انگیزه شما برای ورزش حرفه‌ای از دست نرود؟

تمرین کردن در کنار مربی کاردان در کنار حمایت‌های خانواده باعث شده تا علاقه‌ام چند برابر شود و این موضوعات در کنار هم دلیلی برای افزایش انگیزه‌ام بوده است.

مدتی است تمام کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، کرونا ویروس تا چه میزان بر روی زندگی ورزش کاران خصوصاً شما اثر گذاشته است؟

حضور ویروس کرونا واقعاً باعث مشکلات زیادی شده برای همه اقشار خصوصاً ورزشکاران شده است؛ با توجه به اینکه امکان تمرین کردن برای دختران در همه مکان‌ها فراهم نیست؛ با افت جسمانی و روحی رو به رو شده‌ام و امیدوارم هرچه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شویم.

کد خبر 452541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.