هشدار استاندار اصفهان درباره وضعیت کرونا/اگر لازم باشد بخش‌های مختلف را تعطیل می‌کنیم!

اصفهان گفت: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ناچار به تصمیم گیری در خصوص تعطیلی‌ها در بخش‌های مختلف این استان هستیم.


به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان، عباس رضایی روز پنجشنبه با اشاره به اخبار کرونا در کشور اظهار کرد: از مردم فهیم استان درخواست می‌کنم پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی دست‌ها را به صورت کامل رعایت کنند تا ناچار به تعطیلی نباشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فهم و شعور بالای مردم استان اصفهان انتظار دارم سرمشق و الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کل کشور باشند.

استاندار اصفهان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اقدامی فرهنگی دانست و اظهار کرد: باید این اصل فرهنگی را باور داشته باشیم.

رضایی اضافه کرد: در فولاد مبارکه ۲۱ هزار و در ذوب آهن ۱۶ هزار نفر کارگر و کارمند وجود دارد که حتی یک نفر فوتی ناشی از کرونا نداشتیم، زیرا مدیریت مجموعه و اعضا به رعایت پروتکل‌ها توجه داشتند.

وی گفت: در حال حاضر یکی از مصداق‌های بارز امر به معروف و نهی از منکر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار اصفهان یادآور شد: اگر برخی قصد داشته باشند تا عامدانه باعث مرگ دیگران شوند حکومت موظف است وارد عمل شود.

رضایی تاکید کرد: اگر مغازه داری ماسک نمی‌زند نباید از آن جنس خرید یا اگر خریدار ماسک نزده باشد نباید فروشنده به وی جنس بفروشد که باید این فرهنگ در میان مردم به وجود بیاید.

کد خبر 452494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.