شهرهای کشور از نبود مدیریت یکپارچه رنج می‌برد

شهردار رشت گفت: به دلیل اینکه یک مدیریت یکپارچه شهری نداریم، نه تنها رشت بلکه در همه شهرها، بسیاری از طرح‌ها علیرغم اینکه امکان اجرایی دارند، اما با کندی پیش می‌روند و نباید تمام تقصیرها را به گردن شهرداری‌ها انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در آئین تکریم و معارفه شهردار رشت، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر استفاده کنیم.

وی افزود: فرصت خدمت و پرداختن به مسائل مختلف رشت در شورای پنجم بسیار محدود است، اما باید در این فرصت کم با کمک هم بتوانیم اقدامات مؤثری در این شهر انجام دهیم.

شهردار جدید رشت از اعتماد اعضای شورا برای انتخاب خود به عنوان شهردار رشت قدردانی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم پاسخگوی این حسن اعتماد آنها باشم.

احمدی تصریح کرد: به دلیل اینکه یک مدیریت یکپارچه شهری نداریم، نه تنها رشت بلکه در همه شهرها، بسیاری از طرح‌ها علیرغم اینکه امکان اجرایی دارند اما با کندی پیش می‌روند و نباید تمام تقصیرها را به گردن شهرداری‌ها انداخت.

وی با بیان اینکه نسبت به مردم رشت علاقه و تعصب خاصی دارم اظهار کرد: در محله چمارسرا بزرگ شدم و به این شهر علاقه فراوانی دارم، باید مشکلات آن را بپذیریم و با همدلی و کمک یکدیگر برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

شهردار رشت ادامه داد: من و همکارانم در شهرداری رشت تلاش می‌کنیم تا شفاف سازی صادقانه در رأس امور همه کارها باشد و همگان در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری قرار گیرند.

احمدی با اشاره به اینکه زمان کمی داریم، امت تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های کوتاه مدت به کار خواهیم گرفت تا منشأ خیر برای این شهر باشیم. تاکید کرد: قول می‌دهم که من و همکارانم با وحدت و همدلی تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه به کار گیریم، اما این موفقیت نیازمند همکاری و همراهی همه مسئولان است.

وی، همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی برای رفع کاستی‌ها و کمبودهای شهر رشت را خواستار شد و اظهار کرد: باید به‌طور حرفه‌ای به موضوعات مختلف شهری بپردازیم و برای رفع مشکلات و نواقص آن از دانش و مشورت دلسوزان، دانشگاهیان و نخبگان نیز استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

کد خبر 452485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.