پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی تا پایان سال تکمیل می شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی ۷۶ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود قاسمی امروز_ پنجشنبه هشتم آبان ماه ۹۹_ در بازدید معتمدان شهر از پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله مسائل ترافیکی، مباحث مربوط به آزادسازی‌ها و جا به جایی تأسیسات زیرزمینی کمی در برنامه زمانبندی پروژه دچار تأخیر شده ایم که با تلاش بی وقفه کارگران و مهندسان جبران خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه سردار سلیمانی در ورودی شرقی اصفهان و کیلومتر صفر رینگ چهارم واقع شده و یکی از تقاطع‌های مهم حلقه حفاظتی شهر به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۵۰ درصد عملیات اجرایی پروژه سردار شهید سلیمانی پل سازی است، افزود: ۱۸ هزار متر پل سازی در حال انجام است که تاکنون ۸۰ درصد پل سازی ها اجرا شده است.

وی ادامه داد: دو پل در محور رینگ چهارم به طول ۲۰۰ و ۱۷۷ متر در حال احداث است که پس از اجرای آن با جا به جایی ترافیک عملیات راهسازی ضلع شمالی آغاز خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در پروژه سردار شهید سلیمانی به صورت همزمان چهار پل در حال اجرا است که باید مصالح مورد نیاز آن تأمین شود، خاطر نشان کرد: پل پنجم به صورت زیرگذر ارتباط شمال به شرق را برقرار می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۸ درصد فعالیت پل سردار شهید سلیمانی شامل عملیات راه سازی است که تاکنون ۷۰ درصد آن اجرا شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: دیوار سازی و کوله‌ها ۱۸ درصد پروژه سردار شهید سلیمانی را شامل می‌شود که تاکنون ۹۷ درصد آن انجام شده است.

وی از پیشرفت ۷۶ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: ۲۴ درصد باقیمانده را تا قبل از پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌دهیم.

قاسمی با اشاره به اجرای پروژه رینگ چهارم تصریح کرد: با عزم جدی مدیران در این دوره مدیریت شهری پروژه رینگ محقق شد و تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

کد خبر 452454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.