توزیع عادلانه امکانات در محله حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات در محله حصه جنوبی گفت: در این محله یک فرهنگسرای استاندارد با صرف اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان احداث شده که تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی امروز_ پنجشنبه هشتم آبان ماه ۹۹_ در بازدید معتمدان شهر از پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار کرد: رویکرد این دوره مدیریت شهری توجه به حاشیه شهر و محلات کمتر برخوردار بوده است.

وی با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات در محله حصه جنوبی تصریح کرد: در این محله یک فرهنگسرای استاندارد با صرف اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان احداث شده که تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری بیش از ۶۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته که تاکنون تعدادی از آنها فعال و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت زمانی کوتاه تمام کوچه‌ها و معابر محله حصه آسفالت شده است، خاطر نشان کرد: راه اندازی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه ۱۰ به شمار می‌آید که انجام آن‌ها به توسعه پایدار منطقه کمک می‌کند.

شهبازی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در شهر تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی هویتی جدید به اصفهان داده و باعث شده این کلانشهر به توسعه متوازن دست یابد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان و پل روی کانال و پل دسترسی محلی تصریح کرد: این پروژه در حریم شهر و حد فاصل اتوبان فرودگاه و تقاطع آفتاب و تقاطع بهاران قرار گرفته که سه کیلومتر طول دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: حجم خاکبرداری این پروژه یک هزار و ۷۰۰ مترمکعب، حجم زیرسازی ۲۰۰ هزار مترمکعب، حجم کار بتنی ۹ هزار مترمکعب، حجم اقدامات فلزی و میل گرد یک هزار و ۱۰۰ تن است که هزینه کل اجرایی آن ۸۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 452439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.