مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

مدیر فنی و مهندسی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان گفت: سالن اصلی مرکز همایش‌ها تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین راسخ امروز _پنجشنبه هشتم آبان ماه ۹۹_ در بازدید معتمدان شهر از پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار کرد: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان دو هزار و ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و طراحی آن با توجه به مدل روز دنیا انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ پیمانکار در بخش‌های مختلف این پروژه مشغول فعالیت هستند که شامل سقف سالن اصلی، سالن‌های جنبی شامل سینما چندمنظوره و هال با حدود ۵۰ هزار متر کانال تاسیساتی هوادهی، گرمایش و سرمایش است.

مدیر فنی و مهندسی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با بیان اینکه نمای بیرونی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان گویای نوآوری مهندسی خاص به لحاظ استفاده از سیمان با الیاف شیشه‌ای است، گفت: این پروژه مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق به روز دنیا با استفاده از آب و گاز است که به محض اعلام حریق توسط سیستم‌های پیشرفته خودکار عمل می‌کند تا اطفا با استفاده از آب افشان‌ها انجام شود.

وی تأکید کرد: تمام قسمت‌های این مجموعه از جمله نمای پروژه، به صورت خشک به غیر از کف بدون هیچ ملاتی پیچ و مهره شده و امکان جا به جایی و بازگشت به چرخه تولید را دارد.

راسخ با بیان اینکه نمای بالای سالن مرکز همایش‌ها با استفاده از مس روی شیشه و تأیید و طراحی هنرمند فاخر اصفهان «استاد فرشچیان» انجام شده تا نمادی از معماری اصفهان را به نمایش بگذارد، افزود: در این فضا همچنین سنگ‌های فرمچ شده از جنس مرمر که قدیمی‌ترین و معروف‌ترین سنگ ایران است را می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به دیگر امکانات پروژه مرکز همایش‌ها خاطر نشان کرد: در سالن اصلی مرکز ۵۰ هزار متر لوله برای تهویه هوا، ۸۱ هواساز و ۲۸۶ فن کوئل پیش بینی شده است.

مدیر فنی و مهندسی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان خاطر نشان کرد: تمام درهای سالن‌های جنبی و سالن اصلی مرکز همایش‌ها به فضای لابی یا کنکورس باز می‌شود و در ضلع شمال و جنوب درب‌های ورود و خروج تعبیه شده تا بر اساس شرایط امنیتی افراد در رده‌های مختلف و پست‌های مدیریتی در این سالن حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷۰ نفر به طور مستقیم در پروژه مرکز همایش‌ها مشغول فعالیت هستند، گفت: این پروژه به طور غیرمستقیم نیز برای جمعیت زیادی اشتغال‌زایی کرده است.

کد خبر 452434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    میشه لطفا چند تا از کاربرد های این مجموعه را تیتر وار بیان کنید؟؟