عاملان تخریب خودروهای محله "رهنان" اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری افرادی که لاستیک‌های ۱۳ خودروی سواری متعلق به شهروندان در محله "رهنان" را تخریب و متواری شده بودند خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری، اظهار کرد: دو روز قبل یک مورد تخریب لاستیک‌های خودروهای شهروندان در دو خیابان محله "رهنان" اصفهان اعلام شد که مأموران کلانتری ۲۵ بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد افرادی لاستیک‌های ۱۳ خودرو از شهروندان را که پارک بوده‌اند تخریب و متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی هویت چهار نوجوان ۱۲ تا ۱۴ ساله در ارتباط با این پرونده مشخص و طی عملیات‌هایی جداگانه و همزمان دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: متهمان این پرونده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را هیجان و تفریح اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از خانواده‌ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند، دوستان آنها را بشناسند، از رفت و آمد آنها با افراد ناشناس و غریبه خودداری کنند و هر گونه موضوع مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 452423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    یه فصل کتک مرتب بهشون بزننن .علاوه بر پرداخت خسارت دو برابر جریمهوبشوند و 5 روز در بازداشتگاه کلانتری زندانی شوند تا حساب کار بیاد دستش