شب رویایی انگلیسی‌ها/ VAR بارسا را نجات داد

شب گذشته هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرد که نتایج جالبی در آن رقم خورد. از برد پرگل انگلیسی ها گرفته تا نجات بارسا توسط VAR.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب چهارشنبه ۷ آبان ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که دیدارهای بسیار جذابی پیش روی علاقه مندان به فوتبال بود.

در گروه E کراسنودار روسیه در هوای سرد این کشور و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم متمول چلسی رفت و با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب شد. در دیگر دیدار سویا در شهر خودش میزبان رنس فرانسه بود این دیدار هم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز شد شاگردان لوپتگی در زمین ناهموار پیزخوان موفق شدند با یک گل نماینده شایسته فرانسه را ببرند. در این گروه آبی‌های لندنی ۴ امتیازی هستند و سویا هم با همین امتیاز دوم است.

در گروه F تیم فوتبال زنیت روسیه در شبی که سردار آزمون را به علت بیماری در اختیار نداشت رو در روی دورتموند آلمان قرار گرفت. بازی دو تیم از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در وستفالن آغاز شد زنبورهای آلمانی توانستند با برد دو گله با درخشش سانچو و هالند خودشان را جزو مدعیان صعود قرار دهند. در دیگر دیدار همزمان این گروه دو تیم کلوب بروخه و لاتزیو در بلژیک مصاف دادند که این دیدار هم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. در جدول این گروه لاتزیو و بروخه چهار امتیاز اول و دوم قرار دارند.

در گروه G در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم یوونتوس بارسلونا در تورین به مصاف هم رفتند. این دیدار تحت تأثیر غیبت رونالدو قرار داشت چرا که او دو بار تست کرونایش مثبت شده بود. سوت آغاز این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه زده شد. بارسایی‌ها با روحیه وارد این بازی شدند و توانستند با برتری دو بر صفر با گل‌های دمبله و مسی، سربلند از تورین برگردند. نکته جالب این بازی آنجا بود که یووه سه گل زد که توسط VAR آفساید گرفته شد. در دیگر دیدار تیم فرانس واروش به دیدار دیناموکیف رفت و در خانه خود با نتیجه دو بر دو متوقف شد. در این گروه بارسا شش و یووه با سه امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

در گروه H از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دو تیم باشاک شهیر ترکیه و پاریسن ژرمن فرانسه مقابل هم قرار گرفتند. هر دو تیم بدون امتیاز در قعر جدول قرار داشتند. این دیدار به میزبانی تیم ترک انجام می‌شد. پاریسی‌های متمول با برتری دو گله در ترکیه معادلات این گروه را برای صعود پیچیده کردند. در دیگر دیدار و حساس‌ترین دیدار این گروه، از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه، منچستر یونایتد و لایپزیش در تائتر رویاهای منچستر دیدار کردند که شاگردان سولسشر موفق شدند با ارائه یک بازی بی نظیر، نماینده یکدست آلمان‌ها را با نتیجه پنج بر صفر در هم بکوبد و به تنهایی با شش امتیاز در صدر قرار بگیرد.

کد خبر 452354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.