همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپردم/ هیچ چیز مشخص نیست

بازیکن فعلی گل گهر به شایعه جدایی خود واکنش نشان داد و اعلام کرد همه تصمیم گیری را در اختیار مدیر برنامه‌اش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد میری بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران که در نقل و انتقالات تابستانی به گل گهر پیوست و شاگرد امیر قلعه نویی شد، در آستانه جدایی از این تیم سیرجانی قرار دارد. از چند روز قبل شایعاتی در خصوص این بازیکن گیلانی و تقاضایش برای فسخ با گل گهر به گوش رسید و حتی گفته شد او از چندین تیم لیگ برتری مثل استقلال، تراکتور، سپاهان و ذوب آهن پیشنهاد دارد.

البته روز گذشته حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال گل گهر با بیان اینکه با میری و ابراهیمی که او نیز خواهان جدایی است، قرار داد رسمی دارند، در گفت و گویی اظهار کرده بود: "این دو بازیکن اگر بخواهند جایی بروند یا تیمی بخواهد آنها را جذب کند، باید رضایت گل گهر سیرجان را داشته باشند، وگرنه عقد هرگونه قرارداد به صورت قانونی مشکل خواهد داشت. "

هر چند گفته‌ها مدیر تیم گل گهر می‌توانست خط بطلانی بر حواشی اخیر باشد، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا جدایی میری از این باشگاه را قوت بخشید. انتقال محمود فکری از نساجی به استقلال از همان ابتدا شایعه حضور میری در پایتخت را به راه انداخته بود و حالا در شرایطی که چند ساعت پیش اعلام شد علی کریمی قید ماندن در جمع آبی‌پوشان را زده و به القطر خواهد پیوست، میری را می‌توان از گزینه‌های جدی فکری برای جایگزینی این ستاره دانست.

همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپردم

در همین خصوص سید محمد میری دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در واکنش به شایعه جدایی خود، گفت: فعلاً با گل گهر قرارداد دارم، اما هیچ چیز مشخص نیست. همان طور که گفتم همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپردم و باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سایر تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده یا خیر، اظهار کرد: در جریان هیچ چیز نیستم. گوشی‌ام خاموش بود و تازه آن را روشن کرده‌ام! مدیر برنامه‌ام در جریان این موضوع است.

به گزارش ایمنا، میری که خیلی دیر و در ۳۱ سالگی با گل‌های از راه دور استثنایی خود در فصل کذشته به استقلال و سپاهان میان اهالی فوتبال شناخته شد، شاید آخرین شانس‌هایش برای حضور در تیم‌های لیگ برتری را در اختیار دارد و باید دید آیا می‌تواند فصل آینده را در یکی از مدعیان قهرمانی توپ بزند یا خیر؟

کد خبر 452290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.