آمار کرونا استان فارس ۷ آبان؛ ۱۷ فوتی و ۱۴۷۴ ابتلای جدید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در هفتم آبان ماه را تشریح کرد.

عبدالرسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز - چهارشنبه هفتم آبان ماه- اظهار کرد: با شناسایی هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس تعداد کل مبتلایان این ویروس از آغاز شیوع کرونا به از ۸۲ هزار و ۱۴۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۶۹ هزار و ۳۵۲ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی یک هزار و ۳۳۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۸۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همتی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان فارس انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان فارس هم اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) بیماری قرار دارد.

کد خبر 452283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.