اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نواحی کارگاهی پردیس

شهردار پردیس گفت:پارک علم و فناوری پردیس در فاز هفت این شهر و پنج ناحیه صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ، جاجرود، بومهن و تپه سیف مراکز مهم صنعتی، کارآفرینی و اشتغالزایی این شهرستان است و مدیریت صحیح برای کاهش اثرات منفی اقتصادی کرونا را در دستور کار خود قرار دادیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: با توجه به سکونت جمعیت قابل توجه در پردیس و نرخ رشد جمعیتی بی نظیر این شهر و با تکمیل و تحویل مستمر واحدهای مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن، اهمیت وجود مراکز کارآفرینی نظیر نواحی کارگاهی و پارک علم و فناوری بیش از پیش احساس می‌شود و نگاه شهرداری پردیس به این دو بخش مبحث مهم اشتغالزایی است.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت صحیح و اصولی برای رفع اثرات منفی کرونا شرایط اقتصادی شهروندان ادامه داد: پارک علم و فناوری پردیس در فاز هفت این شهر و پنج ناحیه صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ، جاجرود، بومهن و تپه سیف مراکز مهم صنعتی، کارآفرینی و اشتغالزایی این شهرستان است و مدیریت صحیح برای کاهش اثرات منفی اقتصادی کرونا را در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار پردیس با بیان اینکه بیماری کرونا یکی از مصادیق تهدید کننده اقتصاد شهری است که تا به حال اثرات منفی زیادی بر وضعیت اقتصادی داشته، افزود: عمده درآمد شهرداری پردیس از محل ساخت و ساز است و با توجه به رکود ایجاد شده در این بخش به دلیل همه گیری بیماری کرونا مشکلات زیادی ایجاد شده است.

همتی تاکید کرد: حفظ سلامت کارکنان در روزهای اوج گیری شیوع ویروس کرونا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، ضرورت دوری از فساد در همه بخش‌های شهرداری با تلاش نهادهای نظارتی و بازرسی و همچنین لزوم ارتقای سطح و بروز رسانی آموزش کارکنان با برپایی دوره‌های بازآموزی و ضمن خدمت برای همه مدیران و پرسنل شهرداری پردیس الزامی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 452269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.