مرگ ۸ تاکسیران قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۲۴۷ تاکسیران در کشور و هشت تاکسیران در قزوین بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و قرار گرفتن قزوین در وضعیت قرمز، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی افزایش یافته و با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس، پنج تیم نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه‌ها و خطوط مهم تاکسیرانی، تاکسیرانانی را که با داشتن مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند به هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تاکسیرانان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: پنج تیم گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی معدود تاکسیرانانی را که از ماسک استفاده نمی‌کنند و یا نسبت به ضدعفونی و میکروب زدایی درون تاکسی بی اعتنا هستند به منظور برخورد قانونی به هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند.

عرشیان با بیان اینکه تا کنون ۲۴۷ تاکسیران در کشور و هشت تاکسیران در قزوین بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده اند یادآور شد: متخلفان پس از احراز موارد تخلف به هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌شوند و با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در هیأت دولت، رانندگان تاکسی اگر پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نکند یکصد هزار تومان و بابت مسافرانی که مراعات نمی‌کنند، به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

کد خبر 452240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.